Київ 
 
228 - 98 - 19
Школа раннього розвитку
Дитячий клуб «Лоло»

Як вивчати англыйську мову з малюками

 У наш час знання англійської мови – вже не примха чи хобі, а часто – необхідність. І закладати підґрунтя майбутнього володіння мовою слід якомога раніше, використовуючи колосальну здібність дошкільнят до вивчення мов. 

     В якому віці починати вивчати іноземну мову? Спеціалісти кажуть, що насправді відповідь проста: „Краще раніше, ніж ніколи”. 
     До п’яти років діти володіють лінгвістичною геніальністю. Вони здатні запам’ятовувати 20-30 нових слів в день. Здібності до мов зазвичай є або їх немає. Статистичні дані свідчать, що дівчата розвиваються лінгвістично швидше, ніж хлопчики. Вони раніше починають говорити та й словниковий запас у них більший.

     Для малюка вивчити мову не проблема. Це швидше проблема батьків, як зробити так, щоб дитина цього захотіла. Іншими словами створити мотивацію. 
Ідеальний варіант для будь якого віку – занурення у мовне середовище. При цьому слід зазначити, що вивчення іноземної мови починається не з уміння висловлювати свої думки, а на емоційному рівні. Важливим моментом є розвиток у дітей  комунікативних здібностей, а цього можна досягти при постійному спілкуванні, граючись у найпростіші ігри, навчаючи їх пісням та римівкам, організовуючи просту театральну діяльність.

     Як гувернанти навчали своїх вихованців іноземній мові? Няня – француженка могла пояснити тільки по-французьки, вчитель німець – тільки по-німецьки. Вони не навчали іноземній мові своїх вихованців. Вони жили з ними: читали, ходили разом на прогулянки, спілкувались. 
     Щоб зацікавити іноземною мовою, а пізніше підтримати цей інтерес, можна займатися будь-якою справою. Якщо дитина любить співати – співайте, любить малювати – малюйте, якщо дитина не може відірватись від комп’ютера встановіть навчальні програми, але все це слід виконувати коментуючи дії англійською мовою.

     В багатьох центрах розвитку дітей, дитячих садках пропонуються різні способи викладання іноземних мов. Дитячий клуб „Лоло” пропонує своїм малюкам вивчення іноземної мови в ігровій формі. Адже що більше за все люблять діти? Звичайно гратися! Заняття в ігровій формі на англійській мові це не тільки гра, але й користь. Через гру діти вчаться сприймати правила, як працювати з іншими та як поводити себе у тій чи іншій ситуації ( як програвати) – усе це відбувається у дружній атмосфері. Такі заняття розвивають фонетичний та фонематичний слух, пам’ять, увагу, розширюють кругозір дитини, дають можливість спілкуватися та знаходити спільну мову у групі зі своїми ровесниками.

     На заняттях діти в ігровій формі засвоюють найпростіші мовні моделі, вивчають вірші, пісні, римівки, а також улюблені ігри. У своїй практиці ми широко застосовуємо пісні та римівки. Римівки та пісні є фундаментальними засобами для вивчення іноземної мови малюками. Вони розвивають слух, а це один з важливих кроків при вивченні іноземної мови, навчають вимові, інтонації та наголосу природним шляхом; з їх допомогою діти вивчають слова та структури; зазвичай одні й ті ж самі слова та словосполучення повторюються у різних піснях, а це дає змогу закріпити раніше вивчений матеріал. Пісні та римівки чудово сприймаються дітьми, малята  люблять усе ритмічне та музичне, вони засвоюють це легко та швидко, тому що  дістають задоволення від цього. Дітям не потрібно бачити слова, щоб вивчити їх. Якщо дітям подобаються пісні вони будуть співати їх навіть за межами уроку.  Під час пісень малюки не тільки співають, а й ще виконують різноманітні рухи та  вправи, повторюють міміку і жести за вчителем. Міміка та жести допомагають краще зрозуміти сказане, привернути увагу дітей, виправити їхні помилки. 
     Окрім цього, їх можна включати тоді, коли діти працюють або зайнятті іншими видами діяльності – ви будете здивовані побачивши результат, скільки багато інформації діти засвоюють на підсвідомому рівні.
Не менш важливим моментом є застосування наочних матеріалів, а саме: картинки, іграшки, щоб імітувати справжнє життя (машини, іграшкова їжа, тощо).


Викладач англійської мови 
дитячого клубу „Лоло”                          Сахновська Анжела Володимирівна